Dag 23 Zion - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu Dag 23 Zion - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu

Dag 23 Zion - Las Vegas

Door: Frank

22 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hadden we de wekker gezet om half negen en moesten om 11 uur uitchecken. We waren weer een beetje lui en kwamen eigenlijk pas om 10 uur in beweging.... Uiteindelijk toch nog gered om half 11 het hotel uit te zijn (Charon kan het wel! ). We hadden van het hotel nog een coupon gehad voor 25% korting op het ontbijt in het restaurant wat bij het hotel hoort. Hier was de service ook weer magertjes en waarom... Ja hoor standaard 18% fooi moesten we betalen, nou ja gelukkig hadden we die kortings bon.

Kwart over 11 vertrokken we uit zyon alleen in vegas gaat de klok weer een uur terug dus vertrokken we kwart over 10. Gelukkig vanaf nu blijven we in dezelfde tijdzone. Voordat we naar ons hotel gaan zijn we eerst nog richting de Walmart gereden om voor een lunch te kijken en Charon had ook even nieuwe sigaretten nodig. En ja hoor voor de trouwe lezers weten natuurlijk al wat we weer niet vonden in deze supermarkt... Tjah dan halen we maar ergens anders een lunch. Nadat we dat hadden gehad en even hadden geluncht zijn we nog even naar de hooverdam gereden. Tjah het is een grote dam en imposant om te zien maar langer dan 5 minuten hadden we hier niet nodig en het was ook 42 graden dus zaten liever in de auto met airco aan. Dus wij zijn na 5 minuten de auto ingesprongen op naar viva las vegas!!!

Wij zijn expres vegas in gereden via de vegas boulevard dat is waar de strip is gevestigd en waar je moet zijn voor al het spektakel. Nou we hebben er denk ik 25 minuten over gedaan om een stuk over de strip te rijden maar hebben ons geen seconde verveeld. Alle casino's, mensen, hoeren, verkleedde mensen, lichtjes, super grote gebouwen echt bizarre gebouwen.....
Toen kwamen we eindelijk bij ons hotel aan "Het Trump International Hotel". We kwamen aangereden met de auto en voor het hotel kunnen 4rijen auto's naast elkaar staan. Dus toen wij er aan kwamen kwam er een meneer van het hotel en vroeg of we in kwamen checken, nou ja dus. Toen kwam hij met zo een bagage kar aan om alle bagage op te leggen en kregen we een pas mee en hun parkeren de auto wel voor je.... Even wennen maar wel leuk. Tijdens het inchecken kregen we te horen dat we een upgrade kregen van een kingsize bedroom naar een kingsize bedroom suite, nou we wisten niet wat het inhield maar we vonden het best. Dus wij de lift in naar de 30ste verdieping en die liften zijn zo snel dat je binnen 8 seconden op de 30ste staat en dat als hij remt je gewoon een beetje licht in je hoofd voelt. Wij naar onze kamer en hij is echt super groot. We hebben een keuken met een grote koelkast/vriezer kooktoestel, oven, magnetron, vaatwasser, een zithoek met lounge bank en stoelen met tafel en tv, eettafel met stoelen, badkamertje met douche en toilet, in een aparte kamer onze slaapkamer met kingsize bed en grote tv daaraan nog een badkamer met tv in de spiegel, grote jacuzzi, aparte toilet, en een douche cabine met 2 douches.ECHT SUPER GROOT dus. Charon was d'r make-up tasje vergeten uit de auto, ja shit en nu we kunnen niet even naar de auto lopen... Dus wij naar beneden en vragen hoe of wat, oh dat is geen probleem dan laten we de wagen toch even voor rijden, of kunnen/mogen wij het uit uw auto halen. Nou dat eerste vonden we nogal overdreven dus hun mochten het ook wel pakken. En ja hoor binnen 5 minuten kwam er iemand aan gerend met Charon haar make-up tasje.

Nadat we even hadden gerelaxt en in het bubbelbad hadden gezeten zijn we met de gratis shuttle bus van het hotel naar een bepaalde plek op de strip gegaan. Vanaf hier zijn we de strip voor een deel gaan aflopen en als het donker is, is het nog meer bizar dan overdag. Op elke hoek van de straat worden me hoeren aangeboden, veel lichtjes, gekke mensen, drinkende mensen, nog gekkere mensen en een hoop casino's . In de USA zijn ze over het algemeen anti roken maar in vegas mag je in elk casino roken, drinken op straat alles kan en mag hier. We hebben ondertussen snel bij een pizzeria even wat gegeten om daarna de casino's even van binnen te bekijken. Iedereen kan elke casino in pas als je wilt spelen aan een tafel wordt er om een id gevraagd. Na een paar hotels was het al 11 uur en waren we best moe en besloten terug te lopen richting de shuttle bus. Om half 12 nog even de show gezien van de fontein van het belaggio en kwart voor 12 hadden we de shuttle bus te pakken. Hierna zijn we lekker gaan slapen in onze suite en het bed is echt super vergeleken met al die motels.

Nou adios en zie jullie snel!

• 24 Juni 2014 - 17:22

Inge:

Wat super!! Heb genoten van de rondleiding door jullie suite dmv skype. En heerlijk dat jullie hier 4nachten kunnen blijven.
    Nu nog even scoren in het casino, dan zal Vegas zeker onvergetelijk blijven! (Of je huis verkopen....)
    Via deze weg een knuffel en kroel voor Bo .
    Geniet ervan, kus uit Zakynthos

• 24 Juni 2014 - 19:54

Marianne:

heerlijk zeg 4 nachten in zo'n super-de-luxe suite.
    Heb inmiddels begrepen dat het eerste bezoekje aan het casino alleen maar geld heeft gekost en nog niets opgeleverd.
    Moet natuurlijk wel verandering in komen want we gaan er wel van uit dat de winst wordt gedeeld, ha,ha...
    En Frank, zou die hoeren even laten rusten zolang je de jackpot niet wint!!!
    Bovendien, jij hebt toch al de jackpot met Charon!!!
    Ben ook erg benieuwd naar de helikoptervlucht van vandaag maar dat lezen we wel in jullie volgende verhaal.
    En Inge, poot en knuffel terug van Bo. Volgens mij geniet hij hier van een heerlijke vakantie, weliswaar geen suite met kingsize-bed maar wel zijn eigen vertrouwde hondenkussen.
    Geniet nog even in Zakynthos!!
    Groetjes xxxx