Dag 25- Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu Dag 25- Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu

Dag 25- Las Vegas

Door: Charon

24 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag konden we weer lekker een keertje uitslapen. Heerlijk! Frank wordt vandaag om half 3 opgehaald omdat hij een helikoptervlucht gaat maken over de Hooverdam en over de Grand Canyon. Het plan was eigenlijk om even naar een winkelcentrum te rijden voor eten voor 's avonds en om even een beetje te shoppen. Aangezien we pas echt heel laat klaar waren met douchen, aankleden en ontbijten had het niet veel zin om nog weg te gaan, omdat Frank om half 3 opgehaald zou worden. We hebben dus eigenlijk een beetje gerelaxed op onze kamer en hebben een spelletje gedaan. We zouden dan vanavond als Frank terug zou zijn wel even langs de supermarkt gaan. Rond kwart over 2 zijn we naar beneden gegaan, en we stonden nog geen 5 minuten buiten of Frank werd al opgehaald. Aangezien Frank pas rond een uurtje of 6 terug zou gaan besloot ik om naar de Fashion Show Mall aan de overkant van het hotel te gaan. Hier heb ik een uurtje gewinkeld maar ben uiteindelijk nergens voor geslaagd.. Terug op de hotelkamer heb ik lekker een beetje tv gekeken en ben ik in het bubbelbad geweest. Toch wel ideaal zo'n televisie in de badkamer. Lekker in bad tv kijken!:) Al snel kreeg ik een sms'je van Frank dat ze vertraging hadden en dat hij pas later terug zou zijn. Hij had me niet verteld dat de helikopter waarmee hij zou gaan vliegen een storing aangaf en dat was de reden waarom hij dus vertraging had. Maar goed ook anders had ik me natuurlijk alleen maar druk gemaakt;) Uiteindelijk was Frank om half 8 pas terug. De vlucht begon uiteindelijk rond kwart over 5 ipv half 5 toen zijn ze eerst naar de hooverdam gevlogen en van daar uit over lake mead gevlogen, via lake mead richting de gram Canyon. Het was een geweldige ervaring en leuk om eens meegemaakt te hebben. Uiteindelijk was frank rond een uurtje of half 8 pas terug van het vliegen. We hadden eigenlijk allebei geen zin meer om naar de supermarkt te gaan omdat we dan pas best wel laat weer terug zouden zijn. In de Fasion Mall aan de overkant van ons hotel zat een pizzeria dus zijn we daar maar een pizza'tje gaan eten. Vanaf de Fashion Mall kon je zo de strip oplopen dus we zijn vanavond de hotels aan onze kant van de strip gaan bekijken. We dachten dat we op een gegeven moment The Venetian inliepen maar bleek dus dat de ingang van het Wynn/Encore hotel was. Echt een super mooi en luxe hotel! We zijn even door het casino gelopen maar je zag al wel aan de kleding van de mensen dat dit een wat luxer casino was. We dachten dat we aan de andere kant van het casino wel weer terug de strip op zouden kunnen maar dat bleek dus niet zo te zijn.. Uiteindelijk hebben we zo'n 3 kwartier rond gedwaald langs allemaal conferentie zalen waar niemand liep voordat we eindelijk de uitgang hadden gevonden. Echt bizar hoe groot die hotels allemaal zijn! Eenmaal op de strip hadden we de ingang van The Venetian gevonden. In dit hotel kun je met gondels een tochtje maken waardoor ze het net doen lijken alsof je in Venetië bent. Echt zoo bizar want dit is dus gewoon op de 1e verdieping van het hotel. Ze hebben hier gewoon grachten gemaakt met bruggen waar je dan onderdoor vaart. Ook hebben ze het plafond zo gemaakt dat het net lijkt alsof je buiten loopt, en dat idee krijg je dus ook echt! Uiteindelijk kwamen we in het casino terecht en hier hebben we bij een roulette computer een gokje gewaagd. Helaas weer niets gewonnen, maar het was wel leuk. Eenmaal buiten bleek dat je hier ook weer met gondels kon varen en wederom hadden ze allemaal grachten met bruggen. Het was ondertussen een uurtje of half 12 dus we besloten om maar terug te gaan richting het hotel. Hier nog even wat gedronken en toen lekker naar bed.