Dag 24 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu Dag 24 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu

Dag 24 Las Vegas

Door: Charon

23 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hadden we om half 9 de wekker gezet aangezien het Nederlands elftal om 9 uur moest spelen. Frank wilde de wedstrijd eerst in de bar bij het zwembad gaan kijken, maar uiteindelijk vonden we het toch een beter plan om de wedstrijd in bed te kijken;) Uiteindelijk waren we pas rond 12 uur gedoucht en aangekleed. We besloten om vandaag eerst eens even bij het zwembad te gaan liggen. Bij het zwembad aangekomen bleek dat we alleen gebruik konden maken van de bubbelbaden want het zwembad was dicht omdat iemand deze als wc gebruikt had. Errug fijn! Rond een uur of half 2 kregen we toch wel een beetje trek dus we gingen maar bij de bar bij het zwembad wat eten. Frank had een soort grote kipnuggets met friet en ik had een club sandwich. Ook weer absurd hoe groot de porties zijn die je hier krijgt. Dit in tegenstelling tot het kleine bekertje strawberry daiquiri die ik kreeg. Die was namelijk echt klein en daar betaal je dan 10 dollar voor! Nadat we klaar waren met eten zijn we weer naar onze kamer gegaan om nog even te relaxen. Je moet toch ook een beetje genieten van zo'n suite;)
Rond half 7 hebben we ons klaar gemaakt voor het eten en hebben we op internet gezocht waar we wat gingen eten. We hadden allebei wel zin in sushi en via tripadvisor vonden we een kwartier verderop een all you can eat sushi tent. Wij onze auto dus weer voor laten rijden en op weg naar de sushi tent. Vlakbij het restaurant zat een Walmart en aangezien Frank voor bier wilde kijken zijn we hier eerst even gestopt.
Ik had op internet gelezen dat er vaak erg grote wachtrijen zijn bij het restaurant omdat ze zeggen dat dit de beste sushi tent van Las Vegas is. Gelukkig viel het gister erg mee en na zo'n 10 minuten hadden we een tafeltje. Het gaat hier wat anders dan bij ons. Je krijgt namelijk een mega grote menukaart en dan moet je bij de ober opgeven wat je allemaal wil hebben. We wisten niet precies wat wat was, dus we hadden eerst allebei 2 dingen besteld. Nou ik moet zeggen, de sushi was echt super lekker! Toen we dit ophadden kwamen ze weer vragen wat je wil hebben en weer hadden we allebei 2 dingen besteld. Dit was maar goed ook want de sushi's die we nu besteld hadden was echt veel! Als je 1 soort sushi besteld krijg je meteen 8 sushi's, en niet zulke kleine ook!
Na deze ronde hadden we dus allebei meteen genoeg gegeten haha. Ze kwamen nog vragen of we een toetje wilden, maar dit paste er gewoon niet meer bij!

Toen we weg gingen besloten we om naar de Fremont Street Experience te rijden. Dit is het oude downtown gedeelte van Las Vegas en hier staat ook het oudste casino, het Golden Nugget.
Nou wat je hier ziet is eigenlijk gewoon nog gekker dan de strip! De Fremont Street is een overdekte straat en op het plafond worden beelden geprojecteerd en overal zijn lichtjes. Overal staan mensen verkleed als BA Baracus, Elvis, Jackass en noem maar op. Echt een gekkenhuis daar maar super leuk! We vonden het allebei misschien nog wel leuker en gezelliger dan de strip. Natuurlijk moesten we nu ook eindelijk maar eens een gokje wagen en dat deden we in het Golden Nugget. We gingen voor 40 dollar roulette spelen, maar helaas.. Niets gewonnen natuurlijk. Uiteindelijk nog een gokje gewaagd aan het rad, maar ook hier geen geluk. Maar ach, het was leuk om even te spelen en het is eigenlijk nog leuker om mensen te kijken en hen te zien spelen. Wat een geld er hier in om gaat zeg.. Niet normaal!
Hierna hebben we nog een stuk over de Fremont Street gelopen en we kwamen ook de bekende Heart Attack Grill tegen. Echt grappig want de serveersters lopen daar als verpleegsters rond en als je daar gaat eten krijg je een schort voor. Als je meer dan 350 lbs weegt dan mag je hier ook gratis eten. Bizar!
Rond een uurtje of 12 besloten we om maar weer terug te gaan naar het hotel. In het hotel nog even wat gedronken en Frank had het verhaal van zondag geschreven en toen toch om half 2 maar naar bed.

X vanuit het bizarre, maar gave Las Vegas!

• 25 Juni 2014 - 22:17

Rook En Lenie:

Las vegas geweldig volgens jullie reisverslag maar wat een beetje tegen valt hoe zit het nou met het casino jullie moeten wel beter je best doen want de post is onderweg met jullie nieuwe huis en die wil wel geld zien ik vertrouw op jullie kennis van uitgeven en binnen halen ?????????????

Wij hopen dat je nog blij ben met je FAM xx

• 26 Juni 2014 - 10:40

Oma:

Hallo jongens,wat een gekke wereld is LasVegas he,maar jullie moeten nog wat geld zien binnen te halen.
    De tijd gaat snel ,morgen komen je ouders al weer thuis .
    Geniet er nog maar lekker van. Liefs Oma