Dag 26- Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu Dag 26- Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankcharon - WaarBenJij.nu

Dag 26- Las Vegas

Door: Charon

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hadden we de wekker om 9 uur gezet omdat we niet weer onze hele dag kwijt wilden zijn, want we wilden nog even gaan shoppen. We zijn via de strip naar de Shopping Outlet gereden, want deze ligt aan het einde van de strip. Het winkelcentrum was gelukkig binnen, dus dat was wel lekker aangezien het zo'n 45 graden was. Dit is echt een outlet met alle bekende merken, zoals Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Michael Kors, Louis Vuitton, Prada, enz. Op zich wel leuk, maar niet echt ons soort kleding. We hebben bij sommige winkels wel gekeken maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden. Bij een parfumerie hebben Frank en ik nog allebei een luchtje gekocht. Het scheelde wel wat met de prijzen in Nederland, maar op zich ook weer niet mega veel. Bij een andere winkel kwam ik Uggs tegen, men deze prijzen waren wel echt een stuk goedkoper dan in Nederland! 155 dollar voor de normale Uggs, waar je in Nederland minimaal 180 euro voor betaald. Ik stond natuurlijk weer te twijfelen en had m'n zusje nog gesmst, maar besloot om er nog even over te denken en dan morgen als we weg gaan eventueel nog langs te rijden. We wisten ook niet precies hoe het met de invoerregels zit op Schiphol dus dit wilde ik ook eerst even nakijken. Nu we in Las Vegas waren wilden we natuurlijk ook langs de Pawn shop die bekend is van de televisie. Deze zit helemaal aan de andere kant van de strip, dus wij weer de strip over gereden. Je blijft daar gewoon je ogen uitkijken! Echt bizar. Uiteindelijk hadden we de pawn shop gevonden en gelukkig kon je daar gewoon op het terrein je auto parkeren. Er stond een aardige rij om de winkel binnen te gaan, maar we besloten toch om in de rij te gaan staan. Uiteindelijk ging het super snel en waren we binnen 10 minuten binnen. Het viel eigenlijk wel een beetje tegen want het was best klein en het zag er ook wel wat anders uit dan op tv. Zoals viel te verwachten was ook de Harrison familie (bekend van tv) er niet. Het is nu eigenlijk meer een soort van souvenir winkel geworden. Maar goed toch wel leuk om daar even geweest te zijn en om een paar foto's te maken. Uiteindelijk was het een uurtje of 2 en we kregen toch best wel een beetje trek. We besloten om terug te gaan naar het hotel en om daar bij het zwembad wat te eten. We hadden dit keer een club sandwich gedeeld omdat die porties echt mega zijn. Wel netjes, want omdat we hadden aangegeven dat we de club sandwich wilden delen, kregen we allebei een bord met precies de helft erop. Toen de ober Frank z'n bord wilde weghalen (hij was natuurlijk weer veeeel eerder klaar dan ik;)) stootje hij Frank z'n biertje om waardoor er een paar slokken uit het flesje waren. Frank kreeg meteen een nieuw biertje dus dat was wel echt netjes. Nadat Frank een nieuw biertje had wilde de ober het beetje bier dat op de tafel lag opvegen met een doekje en toen stootte hij weer Frank z'n biertje om. Hij verontschuldigde zich wel 10x, maar wij moesten eigenlijk alleen maar keihard lachen. En weer kreeg Frank netjes een nieuw biertje. Frank zei al; op deze manier word ik wel dronken haha.
Nadat we hadden gegeten zijn we weer lekker gaan relaxen op onze hotelkamer. Echt zoo relaxed die suite! Op internet weer een beetje gekeken waar we wilden gaan eten en opgezocht hoe het zat met Uggs invoeren. Blijkt dat je per persoon voor 430 euro aan spullen in mag voeren, dus ik ga die Uggs nog halen. Op internet ook nog even gekeken of je nog ergens anders Uggs kon kopen en bleek dat er in de Fashion Mall een winkel zit die Uggs verkoopt en in Ceasars Palace zit ook nog een Ugg winkel. Dus voordat we gaan eten besluiten we om eerst even naar de overkant te lopen om te kijken of ze in de Fashion Mall de Uggs hebben. De verkoper van de winkel moest wel lachen dat ik met dit weer Uggs uit kwam zoeken. Is ook wel beetje bizar natuurlijk maar het scheelt toch aardig wat geld als ik ze hier koop. Uiteindelijk hadden ze bij deze winkel niet de kleur die ik wilde hebben, dus dan straks nog maar even maar de Ugg winkel in Ceasars Palace. We hadden een andere sushi tent gevonden op de strip dus gingen we hier maar eten. Een stuk lekkerder dan al die hamburgers en friet;) Eenmaal bij het restaurantje aangekomen zat er echt geen hond en het toonde ook niet echt gezellig. Maar de recensies op internet waren goed, dus toch maar hier gaan eten. Ook hier was de sushi weer echt lekker, alleen zo jammer dat ze hier die sushi's zo mega groot maken en dat je ook van die grote porties krijgt.
Na het eten zijn we naar het Wynn hotel gelopen omdat hier het shuttle busje van ons hotel ook komt die je dan op komt halen. Wel beter want ook 's avonds is het nog bloedheet en de strip is echt lang! Vanaf het Wynn hotel hebben we ons af laten zetten bij het Ceasars Palace. Hier heb je de Forum Shops, ook weer heel veel dure merkwinkels. Uiteindelijk hadden we de Ugg store gevonden en gelukkig hadden ze hier wel de Uggs die ik wilde hebben en voor m'n zusje heb ik ook maar meteen de Uggs meegenomen die zij wilde hebben. Nu maar hopen dat straks alles nog in onze koffers past;) Het plafond van het winkelcentrum is ook weer zo gemaakt dat het net lijkt alsof je buiten loopt. Ook liggen er een soort straat tegels waardoor je ook echt het idee krijgt alsof je buiten loopt. Heel bizar. Aangezien dit winkelcentrum bij het Ceasars Palace hoort heb je hier ook veel Griekse/Romeinse invloeden. Een mooie fontein met allemaal marmeren beelden. We wilden op onze laatste avond nog een keer gokken dus wij Nasr het casino van het Ceasars Palace. Aangezien hier niet zulke leuke machines stonden besloten we om weer naar The Venetian te gaan. Wij dus weer vis de grachten en de bruggen naar The Venetian gelopen. We zijn eerst bij de bar maar wat drinken gaan halen, want je hebt gewoon continu een droge mond door die warmte. Uiteindelijk weer dezelfde computer genomen als waar we 2 dagen geleden ook hadden gezeten. Hier 20 dollar in gedaan en na een tijdje te hebben gespeeld stonden we op 51 dollar. We besloten om deze maar uit te laten betalen. Aangezien ik heel de tijd naast Frank achter een computer zat zonder te spelen wilde ik ook nog even op mijn computer roulette spelen. Hier uiteindelijk nog 20 dollar in gedaan, maar hier hebben we niks gewonnen. Uiteindelijk hadden we deze avond 9 dollar winst gehaald en dit was precies het bedrag van onze drankjes. Dus we hebben uiteindelijk een leuke avond gehad met nog een 'gratis' drankje ook;)
Het was al weer rond half 12 dus we besloten om terug te gaan naar het hotel omdat we morgen weer een beetje op tijd eruit moeten omdat we weer weg gaan uit Las Vegas. Morgen vertrekken we naar Death Valley. Ben benieuwd want het kan hier gewoon 50 graden worden. Na nog wat te hebben gedronken duiken we dus weer lekker ons bedje in.